15 Şubat 2012 Çarşamba

Beyaz Ekmek Yemeyin | Zayıflama Önerileri

Beyaz ekmek yemeyin | Zayıflama Önerileri Sağlıklı zayıflama önerilerinden en önemlilerinden birisi beyaz ekmeği tamamen kesmek ve mümkün olduğunca az kalorili ekmeklerle beslenmektir. Tabii bizim gibi bir halk için bu hiç kolay olmayacaktır sonuçta birçoğumuz hamurişi gıdalarla büyümüş ve hamurişi gıdaları tüketmekten hoşlanan kişileriz. Beyaz ekmeği bırakmak için aceleci davranmayın, yavaş yavaş bırakabilirsiniz. Beyaz ekmeği bırakmaya öncelikle kepek ekmeği, çavdar ekmeği ve galeta gibi gıdaları yiyerek bırakmaya başlayabilirsiniz. "Neden beyaz ekmeği bırakmalıyım" diye bir soru sorabilirsiniz, bu sorunun cevabı ise "1,5 dilim beyaz ekmekte 90 kalori vardır bir öğle yemeğinde 3 dilim beyaz ekmek yeseniz 3*90=270 kalori yapar. 270 kalori demek çok fazla demek ve kilo demektir." Önceki yazımda kalorisi düşük besinlerden ve ıspanaktan bahsetmiştim. 100 gram ıspanakta 26 kalori bulunmaktadır ve bu çok uygun bir kalori değeridir." 1,5 dilim beyaz ekmek yiyeceğinize 300 gram ıspanak yiyebilir ve üstüne bir şeyler içebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder