2 Temmuz 2013 Salı

Profesör Doktor Canan Karatay Diyeti

Karatay diyeti devamlı bir şeyler yemeyin: Aslında besinleri gereğinden az tüketmek yanlış. Yemekler 3 öğün fakat tok tüketilecek. Karatay diyetinde kahvaltı günün en önemli yemek vaktidir. Dolayısıyla karatay diyeti gereğince kahvaltıyı fazlasıyla iyi yapmalıyız. Kahvaltıda yumurta ile birlikte pastırma tüketmek veya pastırmalı menemen yemek karatay diyetine göre oldukça iyi seçimlerdir fakat bu kadarıyla sınırlı kalmayın ve bu besinlerin yanında peynir, 5-10 adet zeytin ve küçük bir kase badem de yiyin.

Kilo vermek istiyorsanız karatay diyetinde kesinlikle beyaz ekmek tüketmeyin. Beyaz ekmek yerine az miktarda tam buğday ekmeği ya da ceviz yiyebilirsiniz. Eğer beyaz ekmek yerseniz bir süre sonra(yaklaşık 2 saat sonra) acıkırsınız ve bu da yemek yemenize sebep olur dolayısıyla kilo alırsınız bu yüzden karatay diyetinde beyaz ekmek yemek yok.

Karatay diyetinde sık sık yemek yemek yoktur kuvvetli bir kahvaltı yaptığımız için tüm gün boyunca acıkmayız sürekli ve sık sık yemek yemek iç organları yorar ve acıkma hissi oluşabilir bu yüzden karatay diyetini uygularken sık sık bir şeyler yemek doğru değildir.

Unutmayın aç kalarak kilo veremezsiniz bunun için gün boyunca bol bol su içmelisiniz eğer su içmezseniz zayıflayamazsınız. Karatay diyetini uygulayarak zayıflamak için beyaz ekmek yememeniz gerektiğini sakın aklınızdan çıkarmayın.

Karatay diyeti boyunca öğle yemeğinde ne tüketilmelidir:

Karatay diyetinde sabah çok iyi beslenildiği için öğlen vakitlerinde acıkma durumu olmayabiliyor eğer öğlen yemeği vaktinde aç değilseniz küçük bir kase fındık ya da badem yiyebilirsiniz eğer açsanız hamuru ince olmak şartıyla lahmacun yiyebilirsiniz bu sayede karaciğerinizdeki yağları giderebilirsiniz.

Unutmayın önemli olan kilo vermek değildir, kilo verdikten sonra ideal kilonuzu korumaktır ayrıca kilo verirken mutlaka yağ kütlesinden zayıflamalısınız kas veya su kütlesinden zayıflarsanız sağlıksız bir vücuda kavuşursunuz karatay diyeti sayesinde sağlıklı bir şekilde zayıflayabilirsiniz.

Meyve ile zayıflamayı destekleyebilirsiniz özellikle mevsim meyveleri ile beslenmek zayıflamaya olumlu katkılar vermektedir. Karatay diyetinin en önemli noktalarından birisi de akşam saat 8'den itibaren yemek yememektir karatay diyetinin en sağlıklı şekilde uygulanması için bu kural kesinlikle çok önemlidir size karatay diyeti listesi vermiyorum yukarıdaki karatay diyeti önerilerini dikkate alırsanız mutlaka zayıflarsınız diyet listesi vermek olayı tekdüzeleştirecektir unutmayın karatay diyeti tamamıyla bir diyet değil bir sağlıklı yaşam reçetesidir.
%100 zayıflama formülü

2 yorum:

  1. işe yarıyormı ?

    http://www.burakatas.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spor ile birlikte desteklendiğinde ve düzenli olarak uygulandığında işe yarıyor

      Sil