14 Ağustos 2013 Çarşamba

Az Yemek İçin Yapılması Gerekenler

Zayıflama sürecinin en önemli aşaması beslenmedir. İyi bir beslenme düzeniniz varsa kolayca zayıflayabilirsiniz. Fakat çok miktarda yemek yemek beslenme düzenini bozabilir. Az yemek yemek iyi bir beslenme düzeni oluşturmanıza yardımcı olabilir. Aşağıda az yemek yemek için neler yapılması gerektiği yazmaktadır.

Yemekleri çok çiğneyin

Yemekleri hızlı yemek çok büyük bir yanlıştır. Çünkü yemekleri hızlı yerseniz besinleri yeterince çiğneyemezsiniz ve tokluk hissi oluşmaz. Eğer yemekleri yavaş yerseniz besinleri çok çiğnemiş olursunuz ve beyne tokluk hissi gönderilir. Bu sayede daha az yemek yemiş olursunuz.

Doymak zorunda değilsiniz

Yemeklerden tam olarak doymadan kalkarsanız hem mideniz rahatlar hem de fazla yemek yememiş olursunuz. Bu sayede zayıflamanız kolaylaşır.

Sık sık yiyin

Gün içerisinde sabah - öğle - akşam yerine sabah - ara - öğle - ara - akşam - ara şeklinde beslenirseniz az yemek yemiş olursunuz. Ara öğünlerde ise meyve, yağsız çerez, süt vs. tüketilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder