6 Ağustos 2013 Salı

Tok Tutan Yiyecekler

tok tutan yiyecekler

Günümüzde şişmanlık büyük bir sorun. Bu sorunun en büyük kaynağı ise hareketsizlik ve bozuk yeme alışkanlığı. Kilo vermek isteyen bir insan mutlaka hareket etmelidir ve doğru bir beslenme düzeni uygulanmalıdır.

Zayıflamak için ne yediğiniz de çok önemlidir. Kilo vermek için yapılması gereken şeylerden birisi de tok tutan yiyecekler ile beslenmektir. Peki tok tutan yiyecekler nelerdir? işte tok tutan yiyecekler.

Meyveler
Günlük şeker ihtiyacının karşılanması için meyveler oldukça önemlidir. Ayrıca bazı meyveler bol miktarda lif içerdiği için sizi tok tutarak bir şeyler yeme hissinizi ortadan kaldırır. Örneğin elma sizi tok tutarak yemek yemenizi engeller.

Salata
Yemekten 30 dakika önce tüketilen bir salata ile tükettiğiniz yemeği en aza indirebilirsiniz. Çünkü salatalar içerdiği zengin besin değerine sahip gıdalar sayesinde sizi tok tutar. Ayrıca salatadaki yağ oranını en aza indirerek daha çabuk kilo verebilirsiniz.

Çorba
Ana yemekten önce mutlaka çorba içilmelidir ve içtiğiniz bu çorbayı kesinlikle ekmekle yememelisiniz. Ana yemekten önce yavaş yavaş içilen bir çorba sizi tok tutarak ana yemekten az tüketmenizi sağlar. Fakat her çorba faydalı değildir. İçerisinde un ve bol miktada yağ bulunan çorbalar sizi tok tutmaz, aksine iştahınızı açar. Dolayısıyla kilo veremezsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder